"اصل بودن تمام کالاها" (تضمین اصل بودن تمام محصولات) از ویژگی های مهم و اساسی در HOORIN میباشد.

۰
سبد خرید

1- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

2- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در فروشگاه هورین شاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.


3- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید

4- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه هورین شاپ محدودیتی دارد؟
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه هورین شاپ  وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود

5- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران فروشگاه هورین شاپ می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه هورین شاپ ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. 
 
6- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

7- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
بين٣تا٥روز كاري بسته ها بدستتون ميرسه.